donderdag 30 juni 2011

To Mr/Mrs Anoniem

Als je blogs schrijft moet je er mee rekening houden dat iedereen hetgeen je schrijft kan en mag lezen. Graag zelfs. Er is een mogelijkheid om op de blogs te reageren....ook graag zelfs. Het is alleen niet zo prettig als je minder leuke reacties krijgt, maar hier kun je dan wel weer eens over nadenken en moet je accepteren.
Heel iets anders is als je hele vage (domme???) reacties krijgt. Op mijn blog over ons Debolon trappensysteem kreeg ik de volgende reactie: "wat `n kotsverhaal kunnen jullie niet beter `n spokenfilm draaien dan trappen te bekleden".  Niet zo'n leuke reactie....tenminste ik begrijp er geen snars van...wat wil de schrijver nu kwijt..waar ligt het probleem. En dan stuur je zo'n vreemde reactie met de afzender: anoniem.
Nou mijnheer/mevrouw Anoniem, bedankt voor de zeer intellegente reactie (snap even niet wat trappen bekleden met spookfilmen te doen hebben, maar dat zal den wel aan mij liggen) en aangezien ik op anoniem niet kan reageren doe ik het maar via deze blog. Maar blijft u gerust doorgaan met het geven van deze amusante en inhoudelijke commentaren.
Ik wens u veel geluk, liefde en gezondheid.
Ralf Borchert
Kijk en zo heb ik in ieder geval weer een onderwerp voor een blog.

1 opmerking:

  1. Hee die Ralf.
    Ook op mijn blog kan gereageerd worden maar ik heb het zo ingesteld dat de reacties pas zichtbaar worden als k daar toestemming voor heb gegeven. Een soort van filter genaamd Kitty dus :)
    Want inderdaad, schrijven is leuk, reacties krijgen zéker ook maar we willen het liefst leuke of op zijn minst opbouwende kritiek, toch?
    Zeikerds die schrijven om het schrijven of om te kwetsen, gun ik de lol niet.
    Dan druk ik op de 'niet publiceren-knop'.
    Misschien ook een goed idee voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen