vrijdag 10 juni 2011

Weerzinwekkend

Gewoon doodziek wordt je van krantenartikelen over kindermisbruik. Of beter gezegd niet van de artikelen maar van de mensen die zich met dit soort zaken bezig houden. Als ik in de krant van vanochtend lees dat er ouders zijn die hun 8(!!!!!!) jarige dochter voor sex aanbieden om er geld mee te verdienen, dan draait mij de maag van alle kanten. En dat er dan ook nog mensen zijn die hierin geinteresseerd zijn en er op een walgelijke manier gebruik van maken..bah.
Voor dit soort mensen/varkens( en hiermee beledig ik de varkens grof) is er naar mijn mening geen plaats in deze samenleving. Dit zijn trekjes van zeer zwaar gestoorde wezens. In de dierenwereld worden dieren met afwijkend gedrag uit de groep gegooid of zelfs gedood. En wat doen wij met dit soort mensen...we sturen ze naar praatgroepen...waar ze met gelijkgezinden van gedachten kunnen wisselen...en dat noemen wij dan beschaafd.
Nou ik weet wel wie er beschaafder en verder ontwikkeld zijn dan de mens.En ik weet ook waar wij als mensen nog heel veel van kunnen leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten