woensdag 15 juni 2011

Schoonmaak

Heavy zeg, mijn dagen als burnouter. Loop voortdurend met een schuldgevoel dat ik op mijn werk spijbel.Zojuist een uurtje met de hond in het bos geweest en in die bovenkamer blijft het maar malen...waarom loop ik nu hier terwijl ik zoveel werk heb te doen, ik moet dit nog afmaken, ik moet dat nog afmaken...en dan loop ik hier wat door de natuur te banjeren. Waarom ga ik niet gewoon werken zoals het hoort, ik heb geen koorts, ik heb geen griep, ben zelfs niet eens verkouden, zegt het ene stemmetje. Het andere stemmetje zegt datgene wat ik van alle omstanders en experts hoor: Stop Borchert, nu meteen Stop. En ik geloof ook wel dat dit ook het meest verstandige advies is...alleen probeer dat eens klakkeloos op te volgen na al die jaren continue met Borchert Systemen en Wala.nl bezig te zijn geweest. Maar de reacties die ik links en rechts krijg van mensen die hetzelfde hebben ondergaan maken me wel heel duidelijk dat ik niet de enige ben en wil ik er weer goed uitkomen ik dit traject moet doorgaan. Maar het is potverdikkemme zwaar om grote schoonmaak in die bovenkamer te maken...komt natuurlijk door het feit dat daar al die jaren niets is gebeurt en er dus een gigastapel troep bij elkaar gekomen is. En nu dan maar eens op zoek naar een goede bezem om alles eens goed en grondig te kuisen.

1 opmerking:

  1. Oh shit Ralf!
    Via Twitter besloot ik om je nu eindelijk eens te gaan volgen en dan kom ik dit verhaal tegen!!
    We zagen elkaar te lang niet meer, is er iets dat ik voor je kan doen? Een weekendje onderdak bieden bijvoorbeeld? Fietsen mee en de verrassende omgeving van Almere ondekken?!

    XXX Kitty

    BeantwoordenVerwijderen