zondag 26 juni 2011

Niets doen

Niets doen, blijkt, in ieder geval voor mij, een van de moeilijkste dingen om te doen...of is het om niet niets  te doen. Je bovenkamer zwalkt als een stuurloos schip....het ene moment denk je lekker even rustig alles los laten...en op het moment dat je dat probeert komt dat andere spook weer dat zegt..je moet nog dit en dan nog dat en je moet nog zus en nog zo.En dan begin je weer met iets om dan vervolgens weer het seintje te krijgen; stop....nu niet...en zo gaat het aan een stuk door.
Dus ik kan een ieder verzekeren dat een burnout echt niet makkelijk is..in tegendeel het is zelfs zo hard werken dat ik 's avonds bekaf ben...een hele vreemde gewaarwording.
Het grote euvel is dat er voortdurend ideetjes en plannetjes geboren worden waaraan ik dan heel enthousiast wil beginnen, maar zelf ook wel voel...nu even niet...of toch wel...een klein beetje danmaar...of een groter klein beetje....nee helemaal geen beetje.
Gelukkig krijg ik de volgende dagen schijnbaar hulp...de weerprofeten voorspelen onwerkzaam heet weer...dus verplicht niets doen...is er dan toch iemand die mij stiekem in de gaten houdt ?????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten