vrijdag 24 juni 2011

The young ones

Ze zijn letterlijk en figuurlijk tussen de pvc vloertegels, entreematten en antislipmaterialen groot geworden, de young ones van Wala.nl, Dean en Ian, de kanjers van opa Ralf (de dikke Deur). Ja dames, deze jonge man is al een duo-opa, niet te geloven maar toch echt waar. Vandaag waren de heren, omdat ze met de woorden van Ian te spreken, frij van sjool hadden, de hele dag weer op de zaak.
Heerlijk om hun dan weer eens in hun onbevangenheid te zien. Zich nergens aan storend, spelen in hun eigen verzonnen wereld. Omdat opa officieel op non-actief staat hebben de heren samen met hun speelgoed zijn kantoor in beslag genomen. Vandaag waren ze op de euro-toer. Ze hadden een beursje, je mag het ook wel een giga-beurs noemen gezien de omvang, waarmee ze in eerste instantie een rondgang langs alle kantoren gemaakt hebben. Omdat dat volgens de heren niet genoeg euros opgebracht had  (waar ze dat op baseren mag joost weten, aangezien ze echt niet wisten hoeveel de inhoud was), kwam een van de heren op het idee om een soort van Ranja aan de man te gaan brengen. De marketingmethode was zeer appart: Ian komt met een glaasje lekkere koele drank naar je toe: opa, dit moet je eens proeven...oh ja, klein slokje genoemen...mmmm lekker....als je het lekker vindt moet je het hele glas opdrinken( let op:moet en niet mag) ....goedzo....en dan moet je nu betalen....vijftig euro. Kijk dat noem ik nog eens handelaren...niet eerst over een prijs praten....gewoon recht toe recht aan....hier de koopwaar...gebruiken en afrekenen en geen weg terug meer.
Zo makkelijk kan het in de handel zijn...en dan maken wij ons steeds druk hoe we het moeten aanpakken...simpel toch.... gewoon naar de kleintjes kijken. ( is eens iets anders dan op de kleintjes letten)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten