woensdag 1 juni 2011

Komkommertijd

En ik maar de hele tijd denken dat de darmklachten die mij meer dan een week gekweld hebben, en waar gisteren d.m.v. een aantal naaldjes abrupt een einde kwam, veroorzaakt werden door de duitse/spaanse komkommers.
Toen werden het opeens de nederlandse kwamkwammers, en nu opeens weet niemand meer waar de bacterie vandaan komt. Maar de hele komkommer handel is wel in een periode van nog geen 3 weken helemaal naar de verdommenis geholpen...lekker toch voor al die telers.
Waar komt dit soort "hypes"toch steeds vandaan. Je zou bijna denken dat het met opzet gebeurd.
We eten te weinig paprikas (vinden de paprika telers), dus als we de mensen zo ver krijgen om geen komkommers meer te eten grijpen ze vanzelf wel naar de paprikas. Dus we zorgen dat die verhalen in de wereld komen en voila. (Misschien moet we ook eens zoiets met onze Wala.nl produkten verzinnen.)
Lijkt bijna op hetgeen die topbankier, mijnheer Kahn, gebeurt is. Zijn reputatie als macho had hij al...nog even links en rechts een beetje na helpen en weg is de carriere en de bedreiging voor de huidige Franse no 1.
Mij komt het verhaal net zo onwaarschijnlijk voor als dat van de komkommers...deze man bulkt van het geld en kan als hij daar behoefte aan heeft waar en wanneer beschikken over de duurste callgirls die met hem doen wat hij maar wil (zelfs met komkommers), en heeft hij het mijns inziens niet nodig zich te vergrijpen aan een aids besmet kamermeisje.  Maar goed  dit is mijn persoonlijke mening. Ik eet in ieder geval weer gewoon komkommers tijdens mijn lunch bij Wala.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten