zaterdag 19 november 2011

Prioriteiten

Na een best intensieve week bij Wala.nl, waarin ik heel wat offertes gemaakt heb voor onze antislipmatten en vloeren voor op galerijen (iedereen wordt momenteel bang voor gladheid), waarin duidelijk veel aanvragen voor onze vloeistofdichte vloeren kwamen en waarin we de start hebben gemaakt met een heel mooi projekt in Utrecht waar we 60 flatgebouwen van een nieuw trapleuningprofiel gaan voorzien en waarin ik verrekte veel pijn in mijn nierstreek heb gehad (denkelijk weer een steentje op komst); is het vandaag alweer zaterdag.
Het is buiten heeeeeeeeeeeeeeerlijk weer, de pijn is zo goed als weg en eigenlijk roept de golfbaan...hallo, waarschijnlijk is dit jullie laatste kans dit jaar.....klopt.....maar: het kippenhok moet ook nog( oke dat kan morgen ook nog)...en Jimmy heeft me gisteren ook nog een kettingzaag geritseld, er ligt namelijk nog een komplete kersenboom in de tuin en het zou best wel eens een koude winter kunnen worden (uitgaande van de ongekend grote hoeveelheid eikeltjes die onze twee eikenbomen dit jaar geproduceerd hebben)...dus moet ik net als bij Wala.nl ,waar ik momenteel ook niet weet waar ik moet beginnen, prioriteiten gaan stellen.
Geluk bij een ongeluk: zowel golfen als kettingzagen zijn beide lichamelijke aktiviteiten die in de buitenlucht gebeuren...en met een beetje geluk wordt het morgen ook nog eens golfweer.
En dan gaan we maandag en dinsdag onze belgische collega's op de horecabeurs in Gent helpen om de belgen te overtuigen van de kwaliteiten van de Wala vloeistofdichte HACCP horecavloeren.
Maar nu even eerst  een stevig english breakfast ( ja helemaal kompleet met beans&sausages) en dan aan de zaag.
Prioriteiten stellen dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten