donderdag 24 november 2011

Afvallen

Het gaat niet meer anders....ik moet de radicale weg gaan volgen en via deze weg wereldkundig maken dat ik ga afvallen.....oeps nu kan ik niet meer terug..al mijn trouwe lezers hebben dit nu gelezen en zullen mij er steeds weer mee gaan confronteren (of kun je het misschien beter pesten noemen).
Het zij zo...het moet nu, de lichamelijke ongemakken worden veel te groot en mijn gezondheid wordt er zeker niet beter op.Om mijn plannen met Wala.nl te realiseren, maar ook vanwege iedereen die mij lief en dierbaar is, is het gewoon absoluut noodzakelijk dat ik weer in topvorm kom.
Dus beste iedereen, onder mijn motto: If you can dream it, you can do it, ben ik vanaf vanochtend alvast begonnen met het eerste gedeelte: dream it. Iedere weg begint met een eerste stap...die heb ik nu genomen...de rest moet volgen. Als geboren bourgondier wordt het een zware weg...maar ik weet dat het kan....yes you can ( goed he).
Na dit stukje gespierde taal wens ik mijzelf heel veel kracht, wijsheid en standvastheid en zal ik een toost op mijn nieuwe zelf uitbrengen met een heerlijk glaasje wijn.....sh.....ttt moet duidelijk nog wennen...glaasje overheerlijk gekoeld en reinigend bronwater.
En alvast nadenken over een nieuwe naam, want dikke deur van Wala.nl kan dan niet meer ( je ziet het dromen helpt al, ik zie het al helemaal voor me)...maar Dean en Ian zullen gegarandeerd wel iets verzinnen.
Als ik deze blog ga publiceren kan ik niet meer terug...zal ik wel...of niet....wel....niet...daar gaatie.

3 opmerkingen:

  1. Beste Ralf
    Afvallen heeft ook met zelf discipline te maken. Niet dat je dat niet wist. Maar als "lotgenoot" daag ik je daarin uit. In vorm van : wedden dat IK het kan. Zo steunen we dan elkaar.
    Ik had ook kunnen reageren zo van, het gaat je lukken, wauw goedzo.
    Of niet reageren.
    Nee, ik probeer het op deze manier.
    Bij een weddenschap staat ook iets tegenover.
    Daar bedenken we/ik dan wel iets op.
    Mijn spreuk : don't dream, do it !

    succes
    groetjes een lotgenoot !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve jongen
    Je weet hoe ik twee jaar geleden best veel kilo's ben kwijt geraakt: Weight Watchers. Een heerlijke methode die jou NIKS voorschrijft en je nog steeds zelf laat bepalen wat je wel of niet eet. en daarbij hoef je dan je wijntje niet altijd uit de weg te gaan.
    Iedere woensdagavond om 19.00 uur: Streeperstraat 66
    6371 GN Landgraaf
    Ik heb nog een gratis inschrijfkaart voor je, geldig tot het eind van dit jaar. Geef 'n seintje en ik stuur um op.
    Succes Ralf, het gaat je lukken!!
    Hóe dan ook!

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij afvallen zul je door een hel gaan, dat weet ik zelf ook. Maar je zult er toch doorheen moeten en geloof me, als het eenmaal werkt, ben je erg blij. Je zult gemotiveerder raken naarmate de kilo's eraf vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen