woensdag 25 mei 2011

Naaldjes

Gezien het feit dat het met de conditie van mijn "goddelijke" lichaam  momenteel helemaal fourt zit: pijn aan beide voeten die niet weg gaat, luchtwegen die functioneren als die van een mijnwerker die 40 jaar ondergronds was, en 25 kg goddelijkheid extra ,heb ik op advies van Dave mijn heil gezocht in de accupunctuur.
Gisteren ben ik dan voor de eerste keer bij Sancai geweest. In deze in de bossen van Weert, heerlijk rustig verstopt gelegen praktijk,  werd ik ontvangen door Jan en Nancy Chin.
Wat mij meteen opviel : deze mensen zijn een met hun omgeving, de rust die de omgeving en de sfeervolle inrichting van hun praktijk uitstralen weerspiegeld zich in deze mensen...zeer aangenaam.
Na een uitvoerig intakegesprek met Jan ging ik onder de naalden. Ik werd op diverse plekken voorzien van hele dunne naaldjes en mocht daarna 20 minuten rustig blijven liggen. Door de rustige omgeving was ik dan ook snel in dromeland.Zo ga je nog eens graag naar de dokter.
Heel relaxt ben ik daarna naar het Wala.nl kantoor in Landgraaf terug gereden. Toen ik goed en wel aangekomen was werd ik overvallen door een moeheid die niet voor te stellen is....ongeloofelijk.
Op mijn mail naar Jan en Nancy met de vraag of dit normaal is kreeg ik snel het antwoord dat dit wel kan gebeuren bij eerste behandelingen.
Nu na een nacht slapen gaat het een stuk beter en ga ik mij opmaken voor de reis naar Dessau (voormalige DDR) om de definitieve deal met Debolon...spannend.
In de volgende blogs zal ik nog wel eens terug komen op de naaldjes. Ik heb er veel vertrouwen in en mijn hoop er echt op gevestigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten