zondag 2 juni 2013

Walavloeren en Social Media

We komen er niet omheen...het magische hedendaagse toverwoord Social Media. Hoeveel impact deze tegenwoordig hebben bleek vorige week toen ik mijn ongenoegen, over de gemiste order bij de gemeente Landgraaf, op Facebook en Linkedin plaatste.....half ondernemend Nederland kan er over mee praten. Ik heb in ieder geval ook de wethouder weten te bereiken die in dit geval niet zo blij van Facebook werd, maar het heeft in ieder geval voor komende donderdag een afspraak op het gemeentehuis opgeleverd.
Dus om de boot niet te missen en om lekker bij de tijd te blijven gaan we met onze nieuwe sites over de Wala vloeistofdichte vloeren   www.walavloeren.nl  en www.walasticboden.de Faceboeken, Linkedinnen, Twitteren, Google+ en  en bloggen. En dat hele circus meteen tweetalig  dus zo dat ook onze duitse klanten steeds op de hoogte blijven van ons hele doen en laten....nou ja ik bedoel over de mooie projecten die wij met onze Wala-kunststoftegels realiseren.
Ik krijg er een extra dag (lees nacht) taak bij.  Alles voor het goede doel.
Oja bijna vergeten dat ik ook nog ga proberen regelmatig YouTube filmpjes te maken en te plaatsen...met als presentator...ja voel je hem al aankomen...juist moi...Ralf van Walavloeren himself...moet alleen nog even uitzoeken hoe ik er op mijn voordeligst opkom met die imposante lichaamsbouw..zal wel lukken.
Dus lijkt het je wat hier wat gegevens
Faceboek: hier vindt je ons op walavloeren
Twitter: je kunt volgen van onze tweets worden via https://twitter.com/Walavloeren
Google + https://plus.google.com/110102313278643112788/posts

Ik hoop jullie via de SM....nee niet dat wat jullie denken....Social Media weer eens te mogen begroeten.

p.s. dat werk dat ik me aandoe kun je wel als SM betitelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten