woensdag 12 juni 2013

Bijna klaar

Bijna klaar, na ca. 1.5 jaar denken, peinzen, ploeteren, zweten, experimenteren, woelen en welke ongemakken je nog meer kunt verzinnen.
De nieuwe website van het komplete Wala.nl assortiment : www.wala.nl.
En daar zit nu juist het probleem...dit assortiment is inmiddels zo ongelooflijk uitgebreid dat ik zeker nog wel een jaar nodig heb voor dat ik echt alles helemaal kompleet heb.
Maar op dit moment zijn we (dankzij de vakkennis,steun en inzet van Marja Bos van M&M webit) zoals dat heet online.
Het is prachtig om te zien hoe die baby die ca. 2 jaar geleden "geplant"werd ( ja ik weet ook wel dat babies niet geplant worden....maar weet even geen andere uitdrukking) uitgegroeid is tot een puber. Want dat is het...er moet nog aan geschaafd en gefinetuned worden...maar gelukkig is het een hele leerbare en meegaande puber.
Twee dingen zijn zeker...ik hoef me voorlopig nog niet te vervelen...en trouwe bezoekers van de site kunnen online volgen hoe ons pubertje volwassen gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten