vrijdag 21 juni 2013

Kleine moeite


Kleine moeite groot plezier.

Wat mij als ondernemer steeds meer opvalt, en waar ik instinctmatig ook voortdurende mee bezig ben, is de service die bedrijven verlenen.
Bij een overgroot gedeelte is de service ( indien deze al verleend wordt) puur gericht op eigenbelang...wat op zich niet helemaal
verkeerd is, behalve dan wanneer het er zo dik bovenop ligt.
Op dit moment ervaar ik heel duidelijk hoe het ook anders kan.....een receptioniste die belangeloos haar adapter uitleent, een tuinman die gewoon uit niets over zijn planten begint te vertellen, kelners die voor iedereen een glimlach of grapje hebben....gewoon als mens tot mens....dat voel je....en zodoende doen ze zonder dat ze het misschien zelf merken hun bedrijf een goede dienst...zo hoort het volgens mij ook altijd te zijn.
Ik ben er heilig van overtuigd dat als alle ondernemingen en dan vooral die in de financiƫle sector eens beginnen om hun personeel op deze wijze te laten werken we de hele economische crisis met een vrolijk en lachend gezicht de baas kunnen.
Bij Wala.nl is dit al sinds jaar en dag mijn adagio....behandel de ander zoals jezelf behandeld wilt worden....misschien al een oeroud cliche...maar ik blijf erin geloven...kleine moeite...groot plezier.
Had ik al verteld dat wij met onze vloeistofdichte vloeren ook de buitenlandse markt opgaan....Behalve www.walavloeren.nl, www.walasticboden.de is er nu ook www.bofloor.uk in de maak, nu zal iedereen wel denken wat is Bofloor nu alweer....tsja...nog even geduld...meer info binnenkort via de blog en social media.  

P.s. Laat ons nu gisteren ergens gegeten waar ze het echt niet wisten wat een kleine moeite kan uitmaken....toplocatie.....topeten.....onvriendelijke, botte bediening....eindresultaat.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten