woensdag 19 juni 2013

De paus op Twitter

Vannacht een zeer interessant boek gelezen over Linkedin, de mogelijkheden om zakelijke contacten te leggen, er omzet uit te genereren en het effect op de Google ranking( oftewel de vindbaarheid) van websites. Het is dan ook overduidelijk dat we niet meer om deze media heen kunnen. Dit wordt nog eens extra duidelijk door een aantal leuke feiten: * de hele top van alle Fortune 500 bedrijven is actief op Linkedin * de Paus, Barak Obama en tal van prominenten twitterd * de Dalai Lama en zo goed als alle multinationals laten van zich horen op Facebook. * wala.nl in ieder geval een dikke gemeenteorder voor entreematten gemist had als we de gemeente niet via een Facebook actie tot een dialoog hadden gedwongen Dan is het toch bijna niet te geloven dat er nog mensen zijn die deze media niet ( willen) begrijpen....dit is hetzelfde als in dit tijdperk vuur maken door twee stenen tegen elkaar te slaan. Ik denk dat ik het inmiddels wel begrepen heb en twitter , facebook, linkedin en blog er lekker op los....zo blijf je bij de tijd en kom je onze website vloeistofdichte vloeren, antislip en entreematte : www.wala.nl steeds vaker tegen...leuk toch....en zij die het nog steeds niet begrijpen...lekker in een hoekje gaan zitten, dan gaat de wereld tenminste ongestoord aan je voorbij...That's life

2 opmerkingen:

  1. ..niet vergeten, dit zijn maar hulpmiddelen, om je basisidee te promoten !! en die moet uit jezelfs komen, je doel !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar wel zeer belangrijke hulpmiddelen....die ook nog eens gratis zijn

      Verwijderen