woensdag 19 juni 2013

Ueber den Wolken

Ueber den Wolken Ueber den Wolken muss die Freiheit wohl grenzenlos sein....aan dit lied van Reinhard Mey moet ik automatisch denken nu ik deze blog daar aan het schrijven ben...boven de wolken. Boven de wolken voel ik me in de wolken nu ik op weg ben naar zonnigere oorden om te proberen de accu, die wel behoorlijk leeg is geraakt dankzij www.walavloeren.nl, www.walasticboden.de en www.wala.nl......weer te herladen..ik denk inmiddels al in www. Ik heb ook al afkickverschijnselen......wil in het vliegtuig, iedere keer als ik mijn ipad aanzet om verder te lezen in de nieuwste Dan Brown, automatisch naar het website-programma....maarer is geen internetverbinding in het vliegtuig....en maar goed ook...anders blijf ik zelfs daar voortdurend bezig met vloeistofdichte Walavloeren, matten en antislip...hoe noemen ze dat vakidoot ....of workaholic. Maakt niets uit....ga toch mijn best doen om ze allemaal weer op een rijtje te krijgen...en misschien kom ik toch wel weer met wat ideetjes terug.....zie je wel ik kan het niet laten. Thuis is in de achtertuin het Pinkpop-geweld los gebarsten..en we zijn er voor het eerst sinds jaren niet bij...boven de wolken....met klassieke muziek op de oren....op weg naar rust..... Alhoewel, nu krijg ik me toch weer een idee hoe ik mensen naar de Youtube- filmpjes ,die ik over de Wala.nl produkten wil gaan maken, kan lokken..... Kijk boven de wolken zijn ook de gedachten grenzenloos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten