donderdag 1 december 2011

Nooit gedacht

Nooit gedacht en nooit verwacht dat mijn blog schijnbaar door zoveel mensen gelezen wordt. Dit blijkt nu duidelijk uit al die welgemeende reacties die ik uit allerlei hoeken en via de diverse media mag ontvangen op mijn beslissing om weer terug in shape te geraken.Van Kitty kreeg ik zelfs een Weight Watchers kaart aangeboden...de lieverd....maar ik ben eigenwijs en probeer het toch weer met mijn eigen methode....FDH en FG oftewel friss die hälfte en friss gesund.(oude germaanse methode)
Alleen al deze reacties vormen een mooie stok achter de deur.
Minpuntje momenteel is dat er van het beweging weer even niets terecht komt...zo uit het niets kreeg ik vorige week vrijdag pijn aan mijn knie...die in de loop van het weekend zelfs zo erg werd dat er weer van die wonderpilletjes aan te pas moesten komen om gewoon te kunnen slapen. Benieuwd wat dat weer is...het gaat alweer ietsje beter...wat wel weer opvalt: het is alweer eens een keer aan de linkerzijde...oftwel de emotiekant...aan die kant heb ik gisteren ook nog eens een vulling uit een kies verloren...dus het kan weer even niet op.
Die kies is het makkelijkst te repareren, zaterdag om 13.30 (ja mijn tandarts werkt ook op zaterdag) een kwartiertje afzien en dan is dat gerepareerd zodat ik zaterdagavond op de Soulnight in Hoensbroek tenminste niet als zo'n boer met kiespijn erbij sta...hoogstens als een boer zonder kiespijn......it's a man's man's world.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten