woensdag 7 december 2011

Zo maar wat losse flodders

De bovenkamer maakt momenteel weer eens overuren. Ik had me voorgenomen om een beetje gas terug te nemen met als resultaat dat ik er nog een tandje bovenop gelegd heb...en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik mij daar stiekem heel goed bij voel...dit is toch eigenlijk wel mijn ding.
Momenteel probeer ik ook nog het boek over Steve Jobs te lezen...en dat werkt ook nog eens extra inspirerend...(behalve dat hij zo jong gestorven is, maar dat lag beslist niet aan het harde werken). In dit boek staan heel veel dingen waarin ik mij helemaal kan vinden...maar ook veel minder prettige dingen...tenminste in mijn optiek....in de praktijk bleek echter dat ook die minder prettige dingen functioneerden......het is voor ons bijna niet te begrijpen wat voor invloed deze kornuit op de wereld gehad heeft....bijna griezelig als je er bij stil staat.
Dat laatste doen we bij Wala.nl absoluut niet....de produktie van de nieuwe brochures en zodoende ook onze eerste echte catalogus groeit gestaag...het ontwerpprogramma verliest iedere keer meer geheimen.
Daarnaast heeft onze eigen prive-pc-nerd Martijn, deze week in een floep en een zucht een methode gevonden om de brochures om te zetten in een bladerbare online catalogus...dus nu is het gewoon verstand op nul en folders produceren. De eerste hele kleine versie van de catalogus gaat hopelijk dit weekend de lucht in en zal vanaf dat moment iedere keer, als er weer een folder klaar is, uitgebreid worden...dus regelmatig op de sites http://www.wala.nl/   en http://www.borchertsystemen.com/   kijken.
Oke, dit waren wat losse hersenfloders...aan het werk Borchert  het is alweer 6 uur en nog steeds geen productie...nou ja in ieder geval een blog.

1 opmerking:

  1. Rustig aan jongen...
    Je weet wat er met je gebeurt als je teveel hooi op de vork neemt!!
    En dan die Martijn! Wat een hulp. Ik zal niet zeggen dat hij zijn gewicht in goud waard is want acherm, 't is zo'n schriel menneke. Laten we zeggen dat ie zijn gewicht in goud TWEE keer waard is! Of jouw gewicht in goud??! *grijns* Nog sneller afvallen dus.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen