zaterdag 3 december 2011

Gitaar spelen

Nog snel even een blogje schrijven voordat ik me zometeen in de lente ga voelen ( in de ogen van de tandartsassistentie is het immers altijd lente...toch).
Donderdagavond even naar de guitaarwinkel in Brunssum geweest...mijn gitaar was omgekieperd en er was een gitaarsnaarstelschroef (mooi scrable woord) afgebroken.
Nou dat hebben we geweten...de eigenaar van die winkel....prototype vakidioot....hield ons bijna 2 uur lang aan de praat.
Resultaat: nieuwe electrische gitaar...en op de valreep ook nog 2 exemplaren van hetgeen ik eigenlijk zocht.
Heerlijk om te zien hoe mensen met hun vak omgaan...en dan te bedenken dat hij nog geen noot op een gitaar kan spelen, hiervoor had hij een hele goede verklaring: iemand die schoenen verkoopt gaat toch ook niet jouw beoogde schoenen aan trekken en dan roepen "kijk eens hoe goed ze lopen".
Dus nu vlijtig begonnen om  met de nieuwe aanwinst bevriend te geraken ( tot groot genoegen van de huisgenoten)...totdat ik vanochtend via Facebook van Boy een Youtube filmpje kreeg: Dire Straits live in Basel...Sultans of Swing...dan zinkt de moed je even in de schoenen....niet te bevatten hoe iemand zo makkelijk kan spelen. Superrrr...maar ik denk, nee ik weet wel zeker,  dat hij ook ooit gewoon is begonnen te oefenen, en toen verder ging met oefenen...en nog steeds oefent....dus er is toch nog hoop voor mij.
Oefenen...doorgaan...en in jezelf geloven....precies zoals we dat bij Borchert Systemen-Wala.nl doen....doorgaan....en nog eens doorgaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten